Kontrola terminu ważności dowodu osobistego
Informujemy Szanownych Klientów, że zgodnie z zaleceniem UKNF, Bank zobligowany został do wprowadzenia w życie dyspozycji zawartych w ustawie o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu: „W przypadku braku aktualizacji ważności dokumentu tożsamości przez klienta niezwłoczne podjęcie działań polegających na całkowitym zablokowaniu jego rachunku w celu uniemożliwienia przeprowadzania jakiejkolwiek transakcji”
W chwili obecnej, w bankowości internetowej, istnieje funkcjonalność polegająca na informowaniu Klientów o zbliżającym się terminie ważności dowodu osobistego. System zacznie informować Klientów na 60 dni przed końcem ważności dokumentu tożsamości. Dzięki temu Klient będzie miał czas aby zaktualizować swoje dane w placówkach Banku lub samodzielnie wykorzystując funkcjonalność bankowości internetowej.
Jednocześnie informujemy, że po wygaśnięciu ważności dowodu osobistego wykonanie przelewów, zarówno w placówkach Banku jak i za pośrednictwem bankowości internetowej, będzie niemożliwe.
Od dnia 02.01.2025, w przypadku gdy dokument tożsamości straci ważność, nie będzie możliwości wykonania również transakcji kartowych.