Reklamacje dotyczące obsługi wniosku Dobry Start
Reklamacje
Zgłoszenie reklamacji: reklamacje dotyczące wniosku Dobry Start, w zależności od ich przedmiotu powinny być składane:
- w Banku – jeżeli dotyczą dostępu i funkcjonowania systemu bankowości elektronicznej Banku, etapu rejestracji wniosku w systemie internetowym Banku oraz jego wysłania;
- so Zakładu Ubezpieczeń Społecznych – jeżeli dotyczą obsługi złożonego wniosku po jego wysłaniu do ZUS oraz wypłaty świadczenia Dobry Start.
Gdzie otrzymać pomoc w ZUS:
- na specjalnej infolinii pod numerem 22 290 22 02 w dni robocze (pn-pt) w godz. 8.00 – 15.00,
- w Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) ZUS w dni robocze (pn-pt) w godz. 7.00 – 18.00 pod numerem telefonu 22 560 16 00 lub za pośrednictwem maila na adres:cot@zus.pl;
- we wskazanych placówkach ZUS (https://www.zus.pl/o-zus/kontakt/oddzialy-inspektoraty-biura-terenowe) oraz podczas e-wizyty w ZUS (https://www.zus.pl/e-wizyta),
- w trakcie dyżurów pracowników ZUS w siedzibie urzędów miasta, gminy, Poczty Polskiej i KRUS (informacje dostępne na stronie internetowej www.zus.pl).