Reklamacje
Bank Spółdzielczy w Malborku w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje, iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem, a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Ul. Nowogrodzka 47, 00-695 Warszawa, https://rf.gov.pl/
Bank Spółdzielczy w Malborku w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje, iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem, a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, ul. Piękna 20, 00 – 549 Warszawa, http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/
Bank Spółdzielczy w Malborku w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje, iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem, a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa,
https://www.zbp.pl
Pliki do pobrania:
– Zasady składania i rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków w Banku Spółdzielczym w Malborku
– Formularz reklamacji – ogółny – Klient indywidualny
– Formularz reklamacji – ogólny – Klient instytucjonalny
– Formularz reklamacji – karty – Klient indywidualny
– Formularz reklamacji – karty – Klient instytucjonalny